- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013 19:40
- Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013 22:50
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013 19:40
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 1881
Σελίδα 3 από 4
Προσωπική γνώμη:
Κατά τη διδασκαλία εκμάθησης του λογισμικού σε μαθητές Γυμνασίου αλλά και παρουσίασης μιας ειδικής ενότητας των Μαθηματικών αυτής των κωνικών τομών στους μαθητές της Β΄ Λυκείου αλλά και κατά περιστάσεις, παρουσιάσεις σε μαθητές όλων των τάξεων διαπιστώθηκαν τα εξής:
- Ενδιαφέρον και περιέργεια για το νέο αντικείμενο από τη πλευρά των μαθητών που ως τώρα έβλεπαν τα μαθηματικά ως αλγοριθμικές διαδικασίες χωρίς υπόσταση.
- Προθυμία από τους μαθητές για μελέτη, κατανόηση και δημιουργία μαθηματικών και γεωμετρικών εννοιών σε περιβάλλον Geogebra.
- Η ευκολία απεικόνισης Μαθηματικών εννοιών σε Γεωμετρικές και αντίστροφα.
- Το έργο των Εκπαιδευτικών που ασχολούνται με μαθηματικά (κι όχι μόνο) απλουστεύεται κατά πολύ.
- Εφόσον κάποιος ασχοληθεί με το λογισμικό έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει άπειρες εφαρμογές Μαθηματικών.
Συνδεθείτε εδώ
Ημερολόγιο
|