forex trading logo

Βιογραφικό

Γεια σας! Ονομάζομαι Μπούτης Μιχάλης.

  • Γεννήθηκα στο Gummersbax της Γερμανίας.
  • Έχω τελειώσει το Τμήμα Μαθηματικών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών με κατεύθυνση στη Ρευστομηχανική.
  • Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος (Master) στο αντικείμενο "Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα" της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του ΕΑΠ.
  • Έχω πιστοποιητικό επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου για τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών στη διδασκαλία των μαθηματικών.
  • Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια Διδακτικής Μαθηματικών και Παιδαγωγικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης Μαθητών με Δυσκολίες Μάθησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Έχω πραγματοποιήσει δύο (2) δειγματικές διδασκαλίες στα πλαίσια της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών (Β΄ Φάση).
  • Ήμουν ελεγκτικό όργανο του παραρτήματος της Μαθηματικής Εταιρείας στη Δωδεκάνησο.
  • Γνωρίζω πολύ καλά την Αγγλική Γλώσσα και έχω πιστοποίηση επιπέδου C2 (Proficiency).
  • Εκπαιδευτική εμπειρία: α) Δέκα (10) έτη στον ιδιωτικό τομέα (φροντιστήριο) και έντεκα (11) στη δευτεροβάθμια δημόσια εκπαίδευση.
  • Ειδικότερα έχω διδάξει στο Γυμνάσιο Κρεμαστής της Ρόδου σε τμήματα ένταξης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (1 έτος) , στο 2ο Γενικό Λύκειο της Ρόδου (Καζούλλειο) (2 έτη), στο Γενικό Λύκειο Αφάντου της Ρόδου (2 έτη), στο Γυμνάσιο Καλλυθιών της Ρόδου (1 έτος) στο Γυμνάσιο Μασάρων της Ρόδου (2 έτη), στο Γυμνάσιο Αφάντου της Ρόδου (1 έτος) και στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου (2 έτη).
  • Από τον Σεπτέμβριο του 2015 είμαι υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου του τμήματος ΤΕΠΑΕΣ.
  • Από τον Σεπτέμβριο του 2017 και για τα επόμενα τρία χρόνια θα είμαι διευθυντής του Γυμνασίου Λ.Τ Έμπωνα.
  • Ενδιαφέροντα: Ποδόσφαιρο, Tae-Kwon-Do (κάτοχος μαύρης ζώνης), Υποβρύχιο ψάρεμα, Ποδηλασία, Ταξίδια, για μεζέ τακτικά με το παρεάκι και φυσικά . . . Μαθηματικά!
  • Είμαι έγγαμος και έχω δύο τέκνα.

 

Βιογραφικό σε pdf.

Ο τόπος μου


Ο τόπος μου...afandou

 

 

 

είναι η Δημοτική Ενότητα Αφάντου, βρίσκεται στη βορειοανατολική πλευρά της νήσου Ρόδου και απέχει 20 περίπου χιλ. από την πόλη της Ρόδου. Είναι ένας από τους παλαιότερους οικισμούς του νησιού.

 

 

Στην Δημοτική Ενότητα περιλαμβάνονται τα παρακάτω δημοτικά διαμερίσματα και οικισμοί:

 

Δημοτικό διαμέρισμα Αφάντου
Τα Αφάντου
Τα Κολύμπια
Δημοτικό διαμέρισμα Αρχιπόλεως
Η Αρχίπολη

 

afandouΜε βάση την απογραφή του 2011 ο πληθυσμός ανέρχεται στους 5593 κατοίκους. Τ' Αφάντου φημίζεται για την τεράστια παραλία του με τα κρυσταλλινα νερά η οποία έχει περίπου μήκος πέντε χιλιόμετρα αποτελούμενη από ψηλό βοτσαλάκι και η οποία συγκαταλέγεται στις ομορφότερες παραλίες της Ελλάδας. Επίσης φημίζονται ιδιαίτερα για τα υφαντά τους.

 

 

 

 


 

Ονομασία

 

Για το πως δόθηκε η ονομασία Αφάντου στην περιοχή υπάρχουν τρεις εκδοχές. Με βάση την επικρατέστερη από αυτές η ονομασία λήφθηκε λόγω της θέσης του χωριού ανάμεσα σε λόφους, η οποία το καθιστά άφαντο. Άλλη εκδοχή φέρει υπεύθυνο για την ονοματοδοσία της περιοχής πλούσιο μεγαλοκτηματία της αρχαιότητας, που ονομαζόταν Εύφαντος. Υπάρχει τέλος και η πιθανότητα τα Αφαντού να έλαβαν την ονομασία αυτή από τα ξακουστά υφαντά της περιοχής.

 


 

 

Περιβάλλων χώρος

kolympiaeptapiges6eptapiges8 1

Σε απόσταση 4 χιλιομέτρων από το Αφάντου βρίσκεται ο οικισμός Κολύμπια, ενώ δυτικά του οικισμού αυτού η Αρχίπολη, ένα ορεινό χωριό 700 κατοίκων.

Στην περιοχή εντοπίζονται και οι Επτά Πηγές, ρεματιά με πλούσια βλάστηση από πεύκα και πλατάνια, όπου υπάρχει και τεχνητή λίμνη.

 


 

Ιστορία

Αρχαιότητα και ελληνιστικά χρόνια

Η ιστορία της περιοχής φτάνει μέχρι την αρχαιότητα, οπότε και αποτελούσε τμήμα του δήμου Βριγηνδαρίων, ο οποίος ήταν υπό την εποπτεία είτε της Καμείρου είτε της Ιαλυσού. Ο δήμος φημιζόταν για τα σύκα του, ενώ κύρια ασχολία των κατοίκων ήταν η γεωργία. Η ακμή του παρατηρείται κατά την ελληνιστική περίοδο, ενώ μεταξύ 7ου και 9ου αιώνα καταστράφηκε τρεις φορές: Πέρσες το 620, Άραβες το 653 και Τούρκους το 807.

Μεσαίωνας

Το 10ο αιώνα μ.Χ., ο δήμος διαλύεται και οι οικισμοί που τον αποτελούσαν συνενώθηκαν στη σημερινή πόλη του Αφάντου. Στη συνέχεια οι πληροφορίες για τα Αφάντου είναι συγκεχυμένες. Εικάζεται ότι ήταν ανάλογη με αυτήν της πόλης της Ρόδου.

Κατά την διάρκεια της Ενετοκρατίας, ο Μεγάλος Μάγιστρος διοικεί το νησί και ρυθμίζει την πολιτική και κοινωνική ζωή του νησιού. Το 1474, ο Μάγιστρος των Ιπποτών Ορσίνι εκδίδει ένα διάταγμα: «σε περίπτωση εχθρικής επιδρομής, τα χωριά Αφάντου, Ψίνθος, Αρχίπολη, Αρμία, Καλυθιές και Δεμαλία να αποσυρθούν στην Πόλη της Ρόδου».

Τουρκοκρατία

Το 1522, η Ρόδος περνάει υπό την κατοχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Κατά την Τουρκοκρατία δεν υπήρξαν ομαδικές εξισλαμίσεις.

Σύγχρονη ιστορία

Συγκεκριμένες πληροφορίες έχουμε το 1912, οπότε και οι Ιταλοί που έχουν καταλάβει το νησί χρησιμοποίησαν τα Αφάντου ως ορμητήριο για την κατάληψη της Ψίνθος, η οποία αποτελούσε καταφύγιο των Τούρκων. Η αποστολή τους, υπό το στρατηγό Αμέλιο, ήταν επιτυχής και οι επτά νεκροί τους τάφηκαν στο προαύλιο της εκκλησίας των Αφάντου.

Το 1935, οι Ιταλοί προέβησαν στην απαλλοτρίωση των κτημάτων της περιοχής των Κολυμπίων, δημιουργώντας ένα πρότυπο γεωργικό χωριό, το San Benedetto. Χάραξαν δρόμους, χώρισαν την περιοχή σε τετράγωνα και έκτισαν την καθολική εκκλησία του Άγιου Βενέδικτου, ενώ ιδρύθηκαν και ιταλικά σχολεία, που για κάποιο χρονικό διάστημα είχαν αντικαταστήσει τα ελληνικά.

Μετά την ένωση των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα το 1948 άρχισε η ανάπτυξη της περιοχής. Τα Κολύμπια ξαναπήραν το όνομά τους και τα κτήματα μοιράστηκαν στους ακτήμονες των γειτονικών χωριών. Η ταπητουργία ήταν μια παραδοσιακή ενασχόληση των γυναικών του Αφάντου μέχρι τα μέσα του 1960.

Οι κάτοικοι που ασχολούνται με την γεωργία δε βλέπουν τους κόπους τους να αμείβονται και η φτώχεια εξακολουθεί να τους καταπιέζει, με αποτέλεσμα γύρω στο 1959 να αρχίσει η μετανάστευση με κύριο τόπο προορισμού τη Γερμανία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ο πληθυσμός των Αφαντενών στην περιοχή «Γκούμμερσμπαχ» της Γερμανίας, φτάνει τα 1200 άτομα.

Η οικονομική ανάπτυξη της περιοχής ξεκίνησε τη δεκαετία του '80 με την τουριστική αξιοποίηση της.

Το 1997 τα Αφάντου, η Αρχίπολη και τα Κολύμπια ενώθηκαν διοικητικά με το σχέδιο Καποδίστριας και δημιούργησαν (όχι για πολύ ομολογουμένως) το Δήμο Αφάντου.

 


 

Αθλητικές δραστηριότητες

gipedo-aeragolf2

Τα Αφάντου διαθέτουν αθλητικούς συλλόγους ποδοσφαίρου και μπάσκετ καθώς και ένα, από τα πέντε σε ολόκληρη την Ελλάδα, γήπεδο γκολφ.

Η Αθλητική Ένωση Ροδίων Αφάντου (ΑΕΡΑ) είναι ένας από τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους της περιοχής. Η ομάδα του ΑΕΡΑ κατέκτησε το πρωτάθλημα της Α΄ κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Δωδεκανήσου για τη περίοδο 2004-2005 (στην οποία είχα τη τιμή και τη χαρά να είμαι αρχηγός) και αγωνίστηκε στο περιφερειακό πρωτάθλημα τη περίοδο 2005-2006.

Στα Αφάντου υπάρχουν και άλλες ομάδες όπως η Ε.Ν.Α. (Ένωση Νεολαίας Αφάντου) στην οποία αγωνίζονται νεαροί αλλά και νεαρές ποδοσφαιρίστριες και μία ομάδα παίδων, στην οποία συμμετέχουν παιδιά από την ηλικία των πέντε ετών καθώς και ο Άγιος Λουκάς.

 


 

Πανηγύρεις

Agios-loukasPANAGIA20KATHOLIKI1

 

Προστάτης της πόλης Αφάντου είναι ο Άγιος Λουκάς

  • Πανηγύρι της Παναγιάς της Καθολικής, 14 Αυγούστου, παραλία του Αφάντου
  • Πανηγύρι του Προφήτη Ηλία, 20 Ιουλίου
  • Πανηγύρι του Αγίου Λουκά, 18 Οκτωβρίου
  • Πανηγύρι του Αγίου Δημητρίου, 26 Οκτωβρίου

Στόχοι Μαθηματικών

 

 


Ο μαθητής, με την διδασκαλία των Μαθηματικών:


? ασκείται μεθοδικά στην ορθολογική σκέψη, στην ανάλυση, στην αφαίρεση, στη γενίκευση, στην εφαρμογή, στην κριτική και στις λογικές διεργασίες και επιπλέον μυείται στην μαθηματική αποδεικτική διαδικασία.


? αποκτά γενικότερη πνευματική καλλιέργεια και ένα σημαντικό σύμμαχο στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του, αφού τον βοηθάει να αναπτύξει την παρατηρητικότητα, την προσοχή, τη δύναμη αυτοσυγκέντρωσης, την επιμονή, την πρωτοβουλία, τη δημιουργική φαντασία, την πειθαρχημένη σκέψη και συμπεριφορά, καλλιεργεί το αίσθημα του ωραίου και του ηθικού και διεγείρει το κριτικό του πνεύμα.


? αναπτύσσει ικανότητες για την ακριβή σύλληψη των εννοιών, των μεγεθών, των ιδιοτήτων και των μεταξύ τους σχέσεων και ιδιαιτέρως αυτών που είναι απαραίτητες για την κατανόηση και επίλυση προβλημάτων της σύγχρονης ζωής .


? έχει καλύτερη επαφή με τη σύγχρονη τεχνική, οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα.


? αναπτύσσει τη «Μαθηματική γλώσσα» που τη χαρακτηρίζει η τάξη, η σαφήνεια, η ακρίβεια, η αυστηρότητα, η λιτότητα και η κομψότητα.


? κατανοεί το ρόλο των Μαθηματικών στους διάφορους τομείς της γνώσης και προετοιμάζεται επαρκώς για τη συνέχιση των σπουδών του.

 


 

 

 


Η μαθηματική σας πορεία ως τώρα... (για τους μαθητές Γυμνασίου)


Με τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο επιδιώχθηκε:


? να εμπεδωθεί και συμπληρωθεί η ύλη που διδαχθήκατε στο Δημοτικό, ώστε να εφοδιαστείτε με όλες τις μαθηματικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για τη ζωή και την περαιτέρω μελέτη και εκπαίδευση.


? να εμπλουτισθούν οι εμπειρίες σας με εφαρμογές από την καθημερινή ζωή, την τεχνολογία και τις άλλες εφαρμοσμένες επιστήμες ώστε να αναπτύξετε μια θετική στάση προς τα Μαθηματικά.


? να εισαχθείτε στην αποδεικτική διαδικασία και να συνειδητοποιήσετε ότι αυτή αποτελεί χρήσιμο και άμεσο τρόπο για την επαλήθευση γενικών νόμων.

 

 


 

 


Τι θα συναντήσετε στο άμεσο μέλλον...(για τους μαθητές Λυκείου)


Με τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Λύκειο επιδιώκεται:


? να εμπεδώσετε και να διερευνήσετε σε θεωρητικότερο επίπεδο τις γνώσεις που αποκτήσατε στο Γυμνάσιο.


? να μυηθείτε και να εξοικειωθείτε στη διαδικασία της μαθηματικής απόδειξης και να καλλιεργήσετε τη «μαθηματική σκέψη»


? να μάθετε να χρησιμοποιείτε τα Μαθηματικά όχι μόνο ως γνώση αλλά και ως μέθοδο σκέψης και πράξης στην καθημερινή ζωή.


? να έρθετε σε επαφή με τις ποικίλες εφαρμογές των Μαθηματικών στις άλλες επιστήμες και στη σύγχρονη πραγματικότητα.

 

 


 

 


Τι σημαίνει «μαθαίνω Μαθηματικά»:


? Μαθαίνω τους αλγόριθμους και τις αποδεικτικές διαδικασίες.


? Μαθαίνω να διακρίνω σε ποια περίπτωση θα χρησιμοποιώ τον κάθε αλγόριθμο και την κατάλληλη αποδεικτική διαδικασία.


? Μαθαίνω να χρησιμοποιώ τους αλγόριθμους και τις αποδεικτικές διαδικασίες στην επίλυση προβλημάτων.


? Μαθαίνω να σκέφτομαι με μαθηματικό τρόπο, δηλαδή να οικοδομώ τη μαθηματική δομή ενός θέματος ή μιας έννοιας και να εκφράζω τις σκέψεις μου με τη γλώσσα και τα σύμβολα των Μαθηματικών.

 

 

Μπούτης Μιχάλης
Μαθηματικός(MSc)

Συνδεθείτε εδώ

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2019
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 

Powered by Joomla!. Design by: theme joomla 2.5  Valid XHTML and CSS.